donderdag 20 november 2014

Marianne Design challenge 117

Challenge 117 van het Marianne Design challenge blog. Thema een kaart/creatie in wit met kraft, de MDesign cute stempel/afbeelding mag gekleurd zijn, de rest dus niet!  De afbeelding past wel mooi bij kraft en wit, en verder heb ik niet zoveel gebruikt.  Het is een vrij rustige kaart geworden. Twee hoekjes, mini poinsettia's en een swirl. De tekst op het labeltje -Christmas- is een gedeelte van de hele stempel. Tot slot nog een plakparel in het hart van de poinsettia's.


afbeelding: EWK1226 (Wonder White 1)
pretty papers bloc: PK9114 (kraft)
sentiment: EC0132 (Eline's huis- Jingle Bells)
creatables: LR0142 (poinsettia's mini), LR0271 (Anja's vintage swirls), LR0280 (Petra's heart- corners)
silk lace: JU0914 (White)
embossing folder: Swiss Dots 
nestabilities: cirkcles
kaart formaat 10 x 15 cm

Kijk ook eens op het Marianne Design challenge blog naar de voorbeelden van het team en doe gezellig mee.

14 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super. De afbeelding springt er zo mooi uit als enige met kleur. De kaart is heel mooi in balans!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh wat mooi Wybrich. wat supermooi gemaakt met dit prachtige plaatje. Top. IK hoop dat het me deze keer eens lukt om mee te doen. Het ligt niet aan de onderwerpen,. maar helaas door tijdgebrek.....Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrij rustig maar wel weer beeldschoon Wybrich!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wybrich! Ik vind de combinatie kraft en wit zeer geslaagd! Zeer mooi thema heb je gekozen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend...en zo fijntjes:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart weer prachtig Wybrich!
    De afbeelding komt er zo mooi uit.
    Je challenge was ook heerlijk om mee aan de slag te gaan.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige combinatie is dat toch Wibrich...PRACHTIG kaartje gewoon chique met al die leuke accentjes erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi met die blommekes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeminee alweer een nieuwe challenge, de tijd vliegt echt! Kraft en wit passen heel mooi bij
    elkaar! En ik vind het een heel mooi kaartje Wybrich!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, de mooie afbeelding komt erg goed uit in kraft en wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart weer Wybrich!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is Kraft met wit toch een mooie combinatie. Je hebt er een bijzonder sfeervolle kaart mee gemaakt Wybrich!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Wybrich! En wat mijn voorganger al zegt wat een mooie combinatie!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich