vrijdag 6 juli 2012

Hi There!!


Hi there...........Daisy here........ik ben nieuw.............ik ben een digistempel! Hoe leuk is dat!!

Kijk maar eens op het blog van Don en Daisy, daar sta ik...........en je kunt mij ook nog meenemen.....is dat niet super.........en dan ook gelijk meedoen met de challenge.  Ja je leest het goed, de allereerste challenge gaat vandaag van start op het Don en Daisy blog.
De opdracht is maak een mooie creatie met mij............Daisy digi!

Er staan ook allemaal mooie voorbeelden gemaakt door het team, dus inspiratie genoeg voor jullie.
Doen jullie gezellig mee??


stempel: digi Don en Daisy
design paper: My Minds Eye
sentiment: Hero Arts
border: EKsucces punch
nestabilitie: circle
flower: uit eigen voorraad
color medium: copic markers
knoop, waxkoord
kaart formaat: 12 x 15 cm


14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zonnige kaart. Heel leuk kaartje. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vrolijke kleuren!!! Mooi ingekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje...prachtig met de bloem er achter!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi there Daisy, I like you a lot on this bright and sunny card!!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Wybrich en die digi is ook super leuk, ga hem meenemen hoor! Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supervrolijk kaartje Wybrich!!

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje Wybrich en lach me rot om je tekst, super grappig weet je het weer te brengen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat een lieffie van een stempel en supers mooi gemaakt Wybrich!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van zo'n kaartje vrolijk je helemaal op!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk kaartje, super mooi. Leuke digi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart! Mooie vrolijke kleuren en een leuk idee met de grote bloem! Ook een schattige digi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak je toch weer mooie kaartjes.
    Als je zin hebt kom je dan ook een keer bij mij kijken?

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOO wat heb jij een leuke stijl!!!! zo mooi en eenvoudig ik hou er echt van, ik deel hem op fb.
    tof mooi!!!!
    knap werk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOO wat heb jij een leuke stijl!!!! zo mooi en eenvoudig ik hou er echt van, ik deel hem op fb.
    tof mooi!!!!
    knap werk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich