maandag 8 augustus 2011

Groen, creme en kraft #2


De tweede kaart in deze serie van groen, creme en kraft met de schattige Snoesjes!
Dit is niet zo'n moeilijk kaartje met allemaal verschillende stukken dessinpapier, waar je soms wel een dag eindeloos mee aan het schuiven bent en dan toch maar alles neerlegt zoals je begon.....
Nee, gewoon een stukje dessinpapier van 10,5 x 13,5 cm meer niet! Makkelijk toch!
En dan, dan komt het leukste......de kaart aankleden. Hier heb ik maar 3 verschillende creatables gebruikt, en ze weer met glitterlijm bewerkt.
Op naar de volgende kaart!

knipvel: Snoesje kerstwandeling 3d HM032
dessinpapier: Pretty papers bloc Winter PK9053
sentiment: Elines Vintage Christmas EC099
creatables: denneboom LR0136, swirl bloem LR0118, flower Poinsettia recht LR0122
embossing folder: Swiss dots
flowers, scrappersflos, glitterlijm stickles gold
kaartformaat 12 x 15 cm

12 opmerkingen:

  1. Het is precies zoals je schrijft Wybrich......met dat schuiven en bij elkaar zoeken van de soorten papier kun je al een dag druk zijn!
    Dus dit is echt SUPER leuk en SUPER eenvoudig maar doet aan het toffe eindresultaat helemaal niets af en ik denk dat ik straks ook maar voor deze optie ga kiezen!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart!
    Eigenlijk heel eenvoudig inderdaad, maar heel erg mooi!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wybrich,

    Weer een beauty van een kaart. Tja, en dat craft stock blijft TOP!

    Hartelijke groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoud kan ook mooi zijn toch, dat bewijst dit kaartje wel, soms zijn veel frutsels leuk, en soms overbodig. Je mag van mij door naar de volgende ronde Wybrich haha!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeeeeeeheeeeeeee deze ziet er ook helemaal toppie uit!!!
    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoudig kan ook heel mooi zijn! en dat is deze kaart. Erg m

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n 'snel' klaar kaart Wybrich en het resultaat mag eer weer zijn.
    Zo schiet het tenminste lekkere op.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het een leuke kaart geworden Wybrich! Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht dat dat langdurige bij elkaar zoeken en schuiven aan mij lag omdat ik nog maar net hiermee bezig ben maar dat blijft dus begrijp ik ;0)
    Ik vind dit een schattig kaartje hoor, ben ook helemaal weg van de Snoesjes, heb er toevallig gisteravond voor de t.v. een heel stel plaatjes van ge-3d-d om straks op kaarten te gebruiken. Wel van de oude serie nog maar ik zie dat de neiwue serie er ook al weer is.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, de kaarten hieronder in je vorigen posten zijn ook super leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wybrich

    Je hebt weer leuke kaarten gemaakt.
    Met papier schuiven ben ik momenteel ook mee bezig om restjes weg te werken.Die blijven anders maar liggen he?
    Heel hartelijk bedankt voor je berichtje.Heb inmiddels weer een paar kaarten klaar voor de foto.
    Groetjes van Janny en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich