donderdag 16 juni 2011

Marianne Design Challenge #36


Challenge nr 36 van het Marianne Design Challenge blog.
Het thema van deze keer is van Nadia: een mannen/jongens kaart. Dat zijn toch kaarten die ik niet zo vaak maak, maar met een leuk plaatje kom je al een heel eind.
Ik heb gekozen voor een vintage plaatje in combinatie met dessinpapier uit een pretty papers bloc Elines Vintage blue and green.

Heb je ook zin om mee te doen met de challenge?
Kijk voor meer informatie op het Marianne Design Challenge blog dan kun je zien hoe je mee kunt doen.
Ook kun je daar de creaties zien van de andere DT leden.


afbeelding: Vintage vaderdag 1 VK9509
dessinpapier: Pretty papers bloc Eline's Vintage blue and green PB7020

sentiment: clear stamp teksten CS0823
eyelets, stukje touw

6 opmerkingen:

  1. Goed bedacht Wybrich. Ergens ligt hier dat vel ook nog.
    Blijft mooi dat vintage.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wybrich. Ik heb niet een mannen 3D vel van MD.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wybrich,

    Mannenkaarten maken blijft lastig maar vind dit de perfekte herenkaart!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Wybrich. Ik vind hem heel erg mooi.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie weer...altijd moelijk om een leuke mannenkaart te maken...lol.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich