donderdag 2 december 2010

Marianne Design challenge #22


Challenge #22 van het Marianne Design challenge blog! Een recept: - 4 verschillende dessinpapiertjes- 2 knopen- stuk (je) touw op de kaart.
Ik heb het Scandinavian Christmas bloc gebruikt, deze dessins zijn zo mooi te combineren dat het niet moeilijk was om er 4 te gebruiken! De twee knopen en het touw vind je ook terug op de kaart!

stempel: Little Sweetheart kerst TC0813
dessinpapier: pretty papers bloc Scandinavian Christmas PK9068

sentiment: Eline's clear stamp Vintage Christmas EC0099

creatable: Poinsettia recht LR0122

knopen, touw, brads

kaartformaat 14 x 14 cm


Heb je ook zin om mee te doen met de challenge? Kijk voor meer informatie op het Marianne Design Challenge blog dan kun je zien hoe je mee kunt doen. Ook kun je daar de creaties zien van de andere DT leden.

7 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart is dit ook weer zeg. Ik maak net een papierlijn op, dus mag een nieuwe kiezen uit de kerstlade. Dit leuke papier heb ik ook nog, dat wordt misschien de volgende wel nu ik deze kaart heb gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Het papier blijft heerlijk om te gebruiken;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Wybrich, mooi papier :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Wybrich. Geweldig mooi.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart Wybrich. Was een leuke idee deze challenge.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart Wybrich.
    Sorry dat ik dit keer niet mee gedaan heb. Ik heb het erg druk op mijn werk. Maar ik ga hem zeker nog maken ik vind het een leuke opdracht.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich