zondag 19 december 2010

Christmas Greetings!


Het dessinpapier wat ik voor deze kaart gebruikt heb is nu niet de meest traditionele kerstkleur maar het leent zich er wel voor om er ook een kerstkaart mee te maken. De afbeelding is van een ouder vintage kerst knipvel, en de swirl is evenals de flower een van mijn favoriete creatables!

afbeelding: Vintage X-Mas VK9507
dessinpapier: Pretty papers bloc Black and White PK9070

creatables: rand LR0101, Poinsettia recht LR0122, swirl Frame cirkle LR0112, double frame LR0141

sentiment: Eline's clear stamp Vintage Christmas EC0099
touw, knoopje

kaartformaat 14 x 14 cm

9 opmerkingen:

  1. Kerstkleur,ja of nee het is een fantastich mooie kaart.Het past prachtig bij elkaar.
    Super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prima passen voor een kerstkaart en nog mooi ook.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben helemaal weg van je prachtige kaart, Wybrich!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie, sfeervolle kaart!

    Gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Wybrich,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk je blog in sferen, past helemaal bij je pronkstukjes, heb weer genoten bij je.

    Heerlijke feestdagen met warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik vind hem helemaal superr zeg. De kleuren maken niet uit. Ik heb zelfs een roze kerstkaart gemaakt voor iemand..lol.

    Wil ik jou tot slot nog effies persoonlijk hele gezellige Kerstdagen toewensen. Lekker genieten en voor het komende jaar wens ik je alle goeds, gezondheid, vreugde en veel creativiteit toe.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich