maandag 25 oktober 2010

Eskimo is coming!!


Nog een eskimo, nu in een kajak! Ze heeft een lange reis achter de rug en is ondertussen op mijn buro beland, wel zo gezellig! Nu wacht ze hier de op de kerst/winter, voordat ze weer op reis gaat! De bestemming waar ze naar toe gaat weet ze ook nog niet precies!

knipvel: Eline Pellinkhof Eskimo AK0051
dessinpapier: Pretty papers bloc Eline's Old- fashioned Christmas PB7026
creatables : Zweedse ijsster LR0123
stempel: achtergrond clearstamp Swirl CS0842
paper decorations: goud 2 Pap0502
kaart formaat 14 x 14 cm

6 opmerkingen:

  1. Ze mag wel hierheen komen Wybrich. Het is lekker fris hier en er ligt sneeuw. Dus ik denk dat ze zich best thuis zal voelen bij me.
    Ik vind het een ontzettend mooie kaart.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart Wybrich!
    Bedankt voor je compliment op mij blog.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wybrich ze zijn weer prachtig je laatste creaties.
    Even bijkijken!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej wybrich, ik dacht meteen even zoeken naar je blog nadat ik je vanmiddag ontmoet hebt! prachtige kreatie's maak je zeg!! enne veel plezier met je bloemenponsen!
    Groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich