woensdag 1 september 2010

December groetjes


Weer een kaart met een Snoesje, en ook zij komt van een knipvel. Dit snoesje heb ik op dessinpapier uit een papers bloc gezet met weer heel erg leuke prints. In dit bloc zitten ook acht verschillende prints.

knipvel: Snoesje 3dHM018
dessinpapier: Pretty Papers bloc Merry Christmas PK9069
sentiment: Eline's clear stamp Vintage Christmas EC0099
flowers: creatables bloemen LR0129/LR0123
swirls: creatables Frame cirkel LR0112
brads, glitterknoopje
kaart formaat 14 x 14 cm

7 opmerkingen:

  1. prachtige warme kerstkaart!!
    Ze zijn echt leuk de snoesjes knipvellen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zeer geslaagd Wybrich. Zal er vandaag nbij mij ook wat snoesjes bijzetten.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wybrich! Ik ben gek op de combinatie 3D en scrap,die niet altijd even makkelijk te maken is. Jou is het weer supergoed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wybrich.
    Snoesjes zijn weer mooi hé.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer zo'n geslaagde kaart!
    Mooi, die kleuren rood bij elkaar.

    Gr.
    Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Bravo Wybrich", komt er in mij op als ik je kaartje zie.
    Heel erg mooi!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich