dinsdag 14 september 2010

Christmas Post!


Hier is ze! Volgens mij komt ze regelrecht vanaf de noordpool met het rendier! Zo te zien is ze dikke vriendjes met het rendier! En om helemaal in stijl te blijven heeft het dessinpapier een Scandinavisch tintje!

stempel: Eline's Christmas Rendier EC0118
dessinpapier: pretty papers bloc Scandinavian Christmas PK9068

flowers: Creatables Poinsettia LR0122
sentiment: Eline's clear stamp Vintage Christmas EC0099
stukje touw, brads
i
ngekleurd met Prisma colours
kaart formaat 14 x 14 cm

5 opmerkingen:

  1. Super kaartje Wybrich. Vond die blok in 1ste instantie niks, nu meest gebruikt

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartje heb je gemaakt...mooie kleurencombinatie heb je gebruit...top!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Wybtich.Dit bloc vind ik ook zo mooi.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig weer! Dit bloc is favoriet bij mij! Hij is zo leuk...zeker in combinatie met deze stempels;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Wybrich! Ik geloof dat ik dat papierblokje op de KGK in Den Bosch wel acht keer in mijn handen heb gehad, ik snap echt niet waarom ik het niet gewoon heb gekocht, zeker nu ik jouw kaart zie, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich