zondag 13 juni 2010

Vervolg Opkikker!


Zoals ik al vertelde in de vorige post liggen er veel kikkers op mijn buro.  Deze keer heb ik een stel kikkers op een rijtje gezet, wel zo gezellig toch? Zij zitten allemaal op een knipvel, waar nog meer kikkers op zitten. Ook die liggen nog op mijn buro te wachten. Het is wel eens leuk om een ander kaart formaat te gebruiken zo ook deze nl 9 x 16,5 cm (past in een bankenvelop)

knipvel: Opkikkertjes 1 AK0049
dessinpapier: Pretty Papers bloc Springtime PK9064

sentiment: EC0114

stukje touw

Elzybelss craft cardstock

kaartformaat: 9 x 16,5 cm

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!!!
    Op mijn tafel is het op 't moment ook een gekwaak van jewelste... ben er ook mee bezig, vind ze zo leuk!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart !!! We want more :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kikker je echt van op. Ben benieuwd naar al die wachtende kikkers....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk zo Wybrich.
    Mooie kaart.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich