woensdag 16 juni 2010

Marianne Design Challenge #12


Tijd voor de 12e challenge! Thema: Zomers! Wat is er nu mooier dan in de zomer lekker genieten van een boottochtje op de Friese meren! Dat doen deze bunnies dus ook, zij maken er een gezellig tochtje van! Voor deze kaart heb ik gekozen voor een heel oud knipvel, het is bijna antiek en een collectors item! Maar wel heel erg leuk! Er zijn indertijd meer van deze ontzettend leuke knipvellen geweest, bv Engeltjes en Elfjes, Muizehuisjes, Aan de waterkant, Winterbos, Merry Christmas, Kattebelletjes. Deze bunnies komen van het knipvel Zon zee en zand. Ik moest wel even nadenken of ik er wel in zou knippen, maar ik heb nog zo een (voor mijn archief).

knipvel: Zon zee en zand AK012
dessinpapier: Pretty Papers bloc Springtime PK9064, Sweet Papers PK9065

sentiment: Rub on Rub8405

nestabilities: standard circle large, classic scalloped circle large

Elzybelss craft cardstock
stukje touw

kaartformaat 10 x 15 cm

Heb je ook zin om mee te doen met de challenge? Kijk voor meer informatie op het Marianne Design Challenge blog dan kun je zien hoe je mee kunt doen. Ook kun je daar de kaarten zien van de andere DT leden.

4 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk zomers kaartje Wybrich!
    leuke plaatjes (die heb ik ook nog ergens, zal ze eens opzoeken;)

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart Wybrich!! Ik had niet veel zomerse plaatjes...dus heb maar een mooi boeket gekozen.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt. Ik ben net terug van vakantie en even aan het blog hoppen om al het moois te bekijken.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich